18/01/08

Chancar



Inda cuôrre al riyeiro
Y you ya siên diñeiro
Tenerei d'achar un palleiro
Y se no irei-me pra Sigueiro*




Inda sta ende la mie chorça
Mas la mie moça
Eilla fui-se me pr'outro
Que tenie mas ouro




You que sou gorro
Mas nun sou morro
Querie biên al namoro
Mas eilla solo querie ouro




Inda biên que me quéda algo de pan
Se no ya me ficaba mal
So se venir al Carocho
Y que me deixe cum'un bocho



Si home ! Al Carocho
Que si yê biên chocho
La viêlla, la sue tie
Y el fazen un bun pie !




Y inda cuôrre al riyeiro
You ya siên diñeiro
Tengo ua gana dal chancar**
Solo para ver se puôdo medrar




*Sigueiro : pobo Sturiano.
**Chancar : Saltar, tamiên hai chanca que yê ua chola ou tamiên se diç pa ua piêrna. Ven dal Basco hanka ou txanka que seguenifica piêrna.

Sem comentários: